måndag 23 april 2018

Våren är här!

Jag har sytt den ena löparen efter den andra för att påverka att våren ska komma.
Nu har den äntligen kommit och jag har kunnat ligga i hammocken och bara njuta av värmen.

Tulpaner sydda på olika sätt.


 Handsömnad på kvällstid. Nu är mitt Lejon klart för upphängning
Mysterieduken är också klar.
En liten Griskudde till en vän som älskar grisar :)

Jag fortsätter att varva mellan hammocken och sy
men först länkar jag till Bambi som har Visa och Berätta på måndagarna

Men jag höll ju på att glömma Sixten!
Vad har han haft för sig sen sist?

Älskar glass!
 En solig morgon sitter han och väntar på att jag ska gå upp....
 Vackraste missekillen
 När får Sixten börja övningsköra?



Jag hade så roligt hos Mikael med att löda tyg mm.
Klart att jag vill fortsätta löda tyg hemma!
Letade roliga tyger här och där, men hittade Sivans tyger till slut i Uddevalla. Där fanns tyger att börja löda med.
En lödkolv hittade jag billigt på Kjell och Compani


Jag har vilat och sovit sen helgen hos Mikael. Då tar jag gärna något foto och tänker att jag kan se pigg ut! Det är en tröst :)

Tack för denna gång. Vi hörs snart igen!







1 kommentar:

  1. Alltså, det där med att löda tyg låter väldigt intressant :)

    SvaraRadera