måndag 9 april 2018

Söndagsaktiviteter

Nu är våren kommen när Ronnie tar på sig trädgårdströjan.
Vi tar första vårfikat på altanen, ljuvligt!


Första projektet blir att dra upp allt ogräs mellan stenarna vid garageuppfarten. Sen finns något slags betong som ska hällas ut mellan stenarna som ska stelna och vips så slipper vi detta elände.
Ja exakt hur vet jag inte......

 Rena sommardäck som ska bytas
 Första snödropparna

Jag hade sydag med ett gäng i Skåne hos Annalunda. Det var meningen att jag skulle åka ner och vara med och sy. Men hjärnan hade som vanligt inte samma tanke. Hen ville sova efter påsken. Men då satt jag i mitt syrum och sydde och var i tanken i Förslöv.

Jag blev klar med mina Tulpandukar och var med på Mysteriesömnaden som finns i ett tidigare inlägg.



Det är måndag och jag länkar till





2 kommentarer:

  1. Vilka fina tulpandukar du har sytt!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken inspiration på Visa och Berätta denna måndag!!Tack från Bambi

    SvaraRadera