tisdag 3 april 2018

Två födelsedagar!

Mamma fyller i slutet på mars och jag i mitten av april. I år firade vi tillsammans när vi träffades i Påsk. Mamma fyller 85 år och har haft sitt stora kalas. Men Josefin och jag firade henne nu i Påsk istället. Av syskon och familj samlade vi ihop Påskäggen som var värda en viss summa pengar.



 Födelsedagsbarnet
 Två ägg fanns en lapp som stod Staden på. Det var två sminksaker till ansiktet som mamma fick välja ut fån Josefin och mig. Lite kul skulle vi väl ha för Påskäggspengarna :) Här står mamma och väljer på Läppstift, mascara eller ögonbrynspenna

 Josefin ger goda råd.
 Jag sniffar på dyra märkes parfymer. Sen luktade jag parfymaffär resten av dagen.


 Nu fyller jag år!
 Så spännande!
 Milo tycker inte det är lika spännande

 Gomorgon min sköna!
Presentöppning! Oj vad många paket!

Josefin med familj
Estelle hade ritat en fin tavla, sytt en vacker kanin med glitter och en fin kotte

Ögonbrynspenna med borste
Kycklingben som man sätter blomlökar på
 Hänga i fönstret
 Tekopp från en keramiker på Ekerö. Jag såg dessa muggar när jag var uppe hos Josefin.
Av mamma fick jag ett vackert Påskägg med Tryffel i

En MASAI top.
Jag älskar dessa underbara färger och mönster

 Jag kände att jag ville ge mig en present också. Jag valde en MASAI klänning till mig.
 Jag blev så glad för min omtänksamhet :)
 Jag gav huset en present
En rolig födelsedag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar