tisdag 10 juli 2018

Kul på semestern

Vi har inte åkt på semester än. Då får man roa sig hemma. Vi har spexat och varit barnsliga några dagar när vi har varit ute och shoppat mm.

Visst är vi lite roliga :)

Kan inte riktigt släppa mitt Flamingotema.

Sen kan man låtsas att man är på Ridläger medans vi väntade på hjälp i en affär.
Nästa dag var vi i samma affär igen och då var jag på Biodlarläger :) fast det var hästskydd....

Vad har vi då shoppat? Jo, leksaker till vuxna!
Ronnie har sagt.....ALDRIG en Elcykel........Greger kom in i hans liv, han ångrar sig inte.
ALDRIG en Robotgräsklippare.......idag hälsade Knut Välkommen till vår familj
Varför batteri när man kan ha EL sa mannen förr ett antal år sedan och idag hälsar vi Välkommen till Häktor som har batteri till vår familj. Häcksaxen som man kan vrida handtaget på, världsviktigt!!
Men då är det väl inte mer än rätt att jag också ska få en leksak. Jag valde Snabba Greta som ska ta bort varenda grässtrå från Grannen som invaderar mina rabatter. Det blir racerkörning i rabatterna nu :). Hon är så söt.
För att återgå till mitt Flamingotema så har jag fått några till i min samling.

Är det nog nu med mina Flamingos..........man vet aldrig :)

Nu börjar Ronnies semester!


Efter träningen dejtade jag med mannen. Vi tog en lunchmacka på stan
Cyklade vidare runt Skräcklan parken. Nu blommar Näckrosorna



Blixten slog ner i trädet efter gårdagens skyfall med åskoväder

Sixten sover på dagarna och är ute på nätterna. Ja, dessa tonåringar som vänder på dygnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar