måndag 3 september 2018

Retrolöpare

Jag fick en sådan energi när jag var på Quiltköping och sugen på att använda mina nya tyger.
På söndagsmorgonen gick jag upp och började på ett av projekten jag handlade.
En kul löpare i retrostil med mustiga färger.
Så rolig att sy när man har nya tyger.
 Jag kviltade med raka streck på bakgrunden men inte över hela löparen, bara några på varje sida. Här ska blommorna vara i fokus

När posten kom idag så fick jag ett brev.
I brevet låg ett konstverk målat av Estelle, så vackert!
Jag tycker vi har skapat liknande blommor
Josefin hade skickat hårsnoddar i senaste modet, en var ju som gjord för en lyxfru :)

Eftersom det är måndag skickar jag min löpare till Visa och Berätta till
http://bambisyr-evaj.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Tøff og kjempefin løper i nydelige farger,- kjente at jeg ble skikkelig inspirert :)
    Jeg ønsker deg en flott dag!

    SvaraRadera
  2. Tack för din inspiration du ger oss på Visa och berätta måndag!!Bambi

    SvaraRadera