måndag 3 september 2018

Cykel söndag

Nu är det september och idag är det lika varmt som en julidag. Vi tog cyklarna och cyklade vår fina runda.
Istan var det Swimrun, vi hann att se de sista som kämpade. Men de hade i alla fall tur med vädret :).

Vi cyklade vidare till Skräcklestugan och tog en fikapaus. Detta är kanske sista sommarfikat för i år.


Vidare in i skogen, där vi cyklar längs Vänern. Det var första gången jag såg så många Kanadagäss på samma plats. De låg och solade på alla klippor, packade tillsammans. Jag hade bara mobilen med mig så jag kunde inte zooma in dem.


 Vi stannade till vid ett annat ställe och pratade med änderna, synd att vi inte hade lite bröd till dem.



 Det är en så vacker cykeltur, njuter varje gång och tänker att vi bor så bra här.




En mysig söndag med en skön cykeltur. Nu cyklar vi hem till våra intressen, fotboll på TV för Ronnie och syrummet för mig så möts vi till middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar