söndag 6 juli 2014

Lite smått o gott!

Mellan utflykterna så har jag fått några projekt klara.

En kvilt som jag har sytt på i säkert 4 år börjar bli klar. Nu har jag bara ramen runt och kviltningen, sen är den klar!!! Kvilten bär namnet "Stjärnfall"

En sommartröja har också blivit klar. Den gick ganska snabbt att sticka och blev inte så töjbar som jag först trodde. Ronnie tog kortet med mobilen så den syns inte så bra. Garnet köpte jag hos FridaLin och jag ska ta reda på namnet  :).





Jag fick ett paket från Magasin Duett med jättefina bomullsgarner i mina färger. Jag virkade afrikanska blommor till en liten stickväska av detta.



Vår brevlåda har jag pimpat några gånger med virkade motiv. Nu hade jag några block över från min kvilt och de hamnade på brevlådan. Nu är den fin igen :) Jag plastade in blocken så de inte förstörs av regnet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar