måndag 27 januari 2020

Nytt Pyssel... Skrädderi

Jag fick lite mersmak av mitt gamla Dockhus. Frågade Josefin om vi inte skulle göra ett rum tillsammans över nätet. Sagt och gjort, vi skickade efter ett rum som ska bli ett skrädderi.

Det var ju bara att klippa och klistra ihop.............trodde vi ja!
Det kom en massa smådelar i en plastpåse och ingen bruksanvisning. Jag satte mig att sortera upp allt efter bilder i ett häfte som kom till

 Hur ska vi få ihop allt detta? Dessa smådelar var ju mindre än mitt gamla dockhus. Vad har vi gett oss in på? Men vi är envisa kvinnor i generna så detta Skrädderi SKA bli klart

 Jag fuskade lite ...... Ronnie fick träda in och hjälpa mig lite
 Några möbler är klara efter mycket pill
 Man ska göra allt, inget är klart. Det är möbler, korgar, tygrullar, trådar mm
 Rummet som är målat och fått golv.






1 kommentar: