torsdag 9 januari 2020

Dockhuset i januari 2020

Jag pysslar med dockhuset och det blir mer och mer hemtrevligt. Men jag har nog aldrig känt tidigare att jag har så klumpiga fingrar som nu. Jag kommer ju inte in i dockhuset med händerna!
Jag blir så nöjd när jag får dit en liten plutt av något.

När jag sen ser bilder från andra Dockskåp då sjunker självförtroende nästan i bott......
Titta här och imponeras.....sen kommer bilderna på mitt :). Då förstår ni vad jag menar :)
Men jag är inte klar än!





 Mitt dockhus.....Syrummet
 Kommande läs och myshörna
 Trångt sovrum
 Köket Ronnie ska försöka göra en häll över spisen :)

 Musikhörnan
 Tv/vardagsrum
 Nu har jag fått lampljus i myshörnan och en dator
 Ronnie har också fått ljus :)
 Ja, ja det är första gången jag ger mig in i sånt här projekt, barnsligt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar