söndag 10 november 2019

Nytt Syrum

Jag är trött på den stora klumpiga hyllan i Syrummet. Jag gick till grannen som är stark och han hjälpte med Ronnie att lyfta ut hyllan på altanen.

Sen åkte vi till IKEA och köpte vita Billy bokhyllor. Hem och montera ihop hyllorna.
Nästa dag sorterade jag in allt i hyllorna.
Nu ser rummet större och fräschare ut.



 Tömmer allt och lägger in i nästa rum



 Usch så stökigt det blir!







 Hyllan ska slås sönder. Den är byggd med långa spikar
 Nu ska det bli fint!
 En hylla får vara kvar och lådorna
 Linjalerna sorteras

 Så fint och organiserat
 Syhörnan är sig lik

 Allt fick plats, en del sålde jag på nätet
 Hyllan ligger sönderslagen och ska till tippen

 Hittade ledljus att fästa på symaskinen så jag får rätt ljus i vinter när jag syr




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar