onsdag 26 december 2018

Juldagen

Vi vaknar och jag är tämligen ganska sliten. Det är intensiva men roliga dagar. Attans att inte hjärnan vill vara med längre. Vi hade tänkt att stanna en dag till, men det funkar inte för mig. Nu är jag supertrött men glad att jag äntligen har fått träffa godingarna.

Vi tar lite blodsockerhöjande innan vi åker :) Prästens hår, mandelmusslor och chokladstjärnor
Milo hinner busa med morfar
 Morfar kan prutta med munnen, det är roligt!
 Tomtebloss hör också till julen

Detta var julen hos Karlsson och Ågren. Vi älskar paket och bli bortskämda. Vi sparar inte på något, äter gott och njuter av alla våra julklappar.

Vi kommer till ett dukat bord där mamma har lagat och bakat allt till oss. Tack för allt!

Tack  Josefin för din omtanke och kärlek. Vi ska få gå och titta på Labero i verkligheten i mars!  
Du är en fantastisk mamma till dina barn. Det är så roligt att se hur fina de är mot varandra och andra, alltid glada och positiva med glimten i ögat.

Min generösa man tänker på sin Kviltfru. Nu kan jag shoppa tyger i januari igen och även gå i nya kängor. Tack min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar