måndag 11 september 2017

Samlingsutställningen

I gamla skolan "Röd Tornet" är samlingsutställningen till Konstrundan. Vi kilade upp dit så jag hann och se vad de andra ställde ut runt om i staden.
När vi kom innanför dörren så får jag se min "Gravity"! Vad glad jag blev att det hängde främst. Det är den första alla ser när de kommer. :)







 Berit Johansson Glasdesigner, världskändis

 Papperscollage

 Textil


 Foto
 Denna tavla föll mig i smaken
 Jag hade gärna tagit denna om jag blev erbjuden :)
 Fri broderi och lite lappteknik med gardintyger
 Roliga hattar, denna som lampskärm :)
 Otroligt vackert. Hon både knypplar och formar tavlor av spetsarna
 På slottet var en utställning av bla Carl Milles


 Blir man trött på att titta på konst kan man gå balansgång i trappan......

Jag rör mig i fina kulturella kretsar den här helgen....Ulf Lundell, Carl Milles mfl.
Jag kan inte påstå att självförtroendet växer när jag ser all fin konst.......
Men nu är jag här och det är bara att gilla läget, det ska bli roligt i alla fall :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar