söndag 17 februari 2019

Vår i Februari

Sixten och jag är ute och letar efter vårtecken. Jag går med stavarna och Sixten sköter snacket. Han är tyst hela dagarna men när vi går promenader pratar han hela tiden :)

Jag älskar dessa mäktiga Ekträd vi har på vår promenad. Dessa grenverk skulle jag vilja kunna rita av. Men det är inte min starka sida. Den delen är totalt outvecklad tyvärr.
 Visst är de vackra även utan blad
Vår lilla å rinner sakta ut till älven
När vi kommer hem upptäcker vi ett litet vårtecken i trädgården.
Men sidan kommer att fyllas på av fler vårtecken. Det är ju bara februari än :)

Under tiden vi väntar så tränar Sixten på att Campa.
Han bygger tält varje kväll. Tältet i soffan är populärast.

Här provar han att campa i våra sängar


Nä soffan är bäst!
 Sixten har ett eget matrum med tavla på väggen
 Kan inte låta bli att ta kort på honom. Dessa syrumskort tar aldrig slut :).
 Han är så vacker och gosig fast han sover mest på alla foton.
 Han är med mig överallt i huset. Vi gör det mesta tillsammans om dagarna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar