söndag 17 februari 2019

Alla Hjärtans Dag!

Om jag inte hade en romantisk man och en omtänksam kärleksfull dotter så skulle jag aldrig fira Alla Hjärtans Dag. Jag skulle se det som affärernas kommersdag.

Men jag har fått tänka om och jag uppskattar verkligen att få och ge kärlek denna dag. Det är inte presenter utan tanke, bekräftelse och innerlig kärlek som är det viktigaste denna dag och alla andra dagar. Men varför inte fira just denna dag på att vi får kärlek.

Ronnie känner mig så pass väl och vet precis hur han ska få mitt hjärta att slå hårdare av kärlek :)
Jag älskar  Läppstift, Tulpaner och Fransk nougat.

När jag steg upp på morgonen så ligger detta på köksbordet :)
Det räcker både till Läppstift och fika med vännen på stan.
Det är inte summan jag vill visa.........
När han kommer hem från jobbet....
Sen romantiserar vi lite med hjärtljus och frukt :)

Sixten vill också vara med så vi låtsas att han gav Tulpanerna :)
MEN inte nog med detta!

Ett paket låg i Postlådan



 Dessa godingar värmde mitt hjärta så mycket!

Klart att vi ska fira Alla Hjärtans Dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar