onsdag 15 augusti 2018

Tula Pink

Idag är en glädjens dag. Tänk att man kan bli så glad över lite tyger, nja så några var det inte.
Men jag har fastnat för en tygdesigner som heter Tula Pink.
Hennes tyger är som konstverk och  är mycket svåra att skära i för att de är så vackra.
Denna tygbunt jag har fått idag har jag väntat läääääänge på. De kommer inte till Sverige på säkert ett år efter de har kommit ut i USA.

Men idag låg de i Postlådan och jag njöt till fullo när jag öppnade mitt paket. Jag tog snabbt några bilder som ni ska få se här. Men jag ska fota dessa bättre.

Alla kollektioner som kommer ut har ett tema. Den här serien heter Tula Luna och har ansikten och döskallar.


Titta på detaljerna på tygerna


Jag har olika teman i min samling men inte en hel serie. Så jag letar på nätet om jag kan hitta och komplettera mina teman.

Hjort
 Ansikte i blomma
 Geting
 Ekorrar
 Fåglar




 Rävar

 Uggla
 Uggla
 Mus
Jag hade en serie om Katter, men den har jag sytt upp till en stor bonad som jag inlämnad för kviltning.


 Sixten brydde sig inte så mycket. Han vilade ut på altanen istället.
 En skön liggstil i soffan. Den grabben gillar att softa, precis som tonåringar är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar