måndag 13 augusti 2018

Nya dukar sydda

En sommarlöpare som får representera alla blommor som inte ville komma upp iår för värmens skull.  Detta är egentligen tycker som jag inte är förtjust i. De är för lama för min smak. Jag gillar starka färger och mönster.
Men jag vill prova mig själv vad jag känner och tycker när det är tyger jag inte sätter överst bland mina tygfavoriter.

Jag har samlat Flamingos hela sommaren. Då måste jag ju även sy en Flamingoduk. Tygerna kommer från Annalunda i Förslöv.
Vi har haft invigning av Vilgots villa. Nu kommer han att stormtrivas hos oss :)



Några sömnfoton på min lilla tonåring.
Han lever nattliv som tonåringar gör och kommit hem berusad av Kattmynta.


Idag är det måndag och jag länkar till Eva Bambi



2 kommentarer:

  1. Nydelig flamingoduk. Flotte farger.

    SvaraRadera
  2. Flotte duker. Likte veldig godt den med trekantbord :)
    Ønsker deg en flott uke!

    SvaraRadera