tisdag 25 juni 2019

Missarna med Zlatan

Nu går båda med mig på promenaden. Jag trodde inte jag skulle få med Stina men hon springer med så snällt. Hon är mer nyfiken och klättrar upp lite här och där. Sixten känns så trygg att gå med, han går som en hund. Han kommer på kommando, sitter när det kommer bilar mm. Han hälsar på hundar men Stina är mer avvaktande än så länge.

De väntar på att jag ska bli klar






En vanlig syn hos oss är Zlatan. Han kommer hem och hälsar på då och då. Nu är han väldigt förtjust i Stina. Han ligger så snällt och bara tittar på henne. Tyvärr får han inget gensvar, men han har säkert tålamod att vänta :).

 Idag sov vi gott på altanen
 Då kommer Zlatan och letar efter Stina. Han går ner och tittar runt, men Stina ligger på altangolvet.


 Så här kan det se ut på kvällarna när vi ska lägga oss.
 Sötnosen
 Båda har roliga sovställningar
Vaknar till ett tag


 Stina har fått en vana. Hon kommer in omkring åtta på kvällen, äter och går direkt in och lägger sig. Där sover hon hela natten.

 På dagarna försöker hon hitta nya sängplatser. Lite obekvämt och hårt i min symaskinsväska

 Nja det är nog inte bättre bakom skynket som jag har till designvägg
 Min lilla Prinsessa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar