fredag 22 juni 2018

Flamingonörden!

Den här sommaren har jag nördat ner mig i Flamingofågeln. Jag minns att man såg dessa Flamingos i trädgårdar förr och jag tyckte det var så fult.

Men i år blev Flamingon inne. Ja, varför inte förlika sig och sätta en Flamingo i trädgården.

Men detta blev en så kul grej att jag såg Flamingos i allt. Då kan jag lika gärna köra hela loppet.

Nu har vi Flamingos i underlägg, servetter, glashållare, små prydnader i fönstret, glasögon och i trädgården.

Nu räcker det för i år innan jag tröttnar på alla. Men roligt är det att ploja till det lite :).
Äsch jag kan inte sluta att samla :)
 Den har jag inte än :)
 Inte den heller.....
 Dessa kunde jag bara inte köpa, då blir det bara för mycket :)
 Denna fick jag av Josefin

Anteckningsbok

Saltkar



 Kasse
 Dörrmatta
 Servetter



 Dörrstop
Blompinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar