tisdag 8 augusti 2017

Dagarna går snabbt.

Det är aktiva, roliga dagar med gänget. Det är inte bara jag som är trött sista lekdagen. Mamman somnade i soffan, barnen fick tröttutbrott och jag hängde som en hösäck på altanen.

Idag tog vi sista lekparken i stan en gång till. Vi bestämde oss för att strunta i att laga mat och göra det lätt för oss. Vi var på Restaurang Lekpark, med korv och mos till baren och Falafelrulle till oss. Det gick alldeles utmärkt och gott var det.

Idag skippade jag rutschkanan och bara tittade på. Hjärnan somnade gång på gång och ville inte leka längre :).

 Det var en svårt klätterställning.......
 Vi avslutade med att gunga. Nu går vi och köper fika istället.
Vi trodde barnen skulle somna efter deras små utbrott där vi alla var ganska dumma. Men icke, det var mamman som somnade.
Då passade Milo på att ta hennes glasögon och kom ut till mig på altanen. Där hittade han vagnen med dockan som jag har till blommorna. Blomman lyfte han ut och promenerade iväg med dockan. Han pratar konstant oavsett om någon lyssnar eller inte. Han pratar med vissa bokstäver på fel ställe och lite konstig ordföljd i vissa meningar. Det gör han ännu charmigare.
 Sigge och Milo blev bra kompisar

 Här är alla killar på promenad åt olika håll :)
 Milo passade på att rymma när vi alla vilade. Men han kom leende tillbaka och hade inte varit ute på stora vägen. Det var lättare för fötterna att inte gå i gruset på trottoaren :)
 Ett samtal karlar emellan......
 Milo lärde Sigge att sitta på kommando......
 Sigge satte sig gladligen när han fick kattgodis hela tiden.
Dags att åka hem.
Vi kom i sista minuten och fick rusa in och vi hann med rusningskramarna.


Hejdå kära ungar och jag älskar er så mycket!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar