måndag 16 maj 2016

Besök av Lilla familjen!

Pappan i familjen är på resa så jag få rå om dem utan honom. Milo har växt så mycket och springer fram sen jag såg honom sist. Estelle är en 4- åring med åsikter och vilja. De är som syskon ska vara.
Vi har lekt i lekparken, fikat, varit på loppis, lekt inne och ute och pratat massor.
Det är så himla kul när de kommer, jag njuter av varje minut. Men det trista är att jag blir så trött, hjärnan och jag är inte överens som vanligt.
Nu kommer det massor med foton. Jag kan inte låta bli att visa mina godingar som jag är en stolt mamma och mormor till.

Frukost, kan äta själv fast skeden är lite för stor

 Det är kul att leka med saker som egentligen inte är någonting. Det blir lite mer spännande då
 Vila
Milo ska hjälpa till i trädgården och hämtar lite krukor mm

Hittade en egen sittplats
 Egen fikavrå
 Lilla familjen
Sov nu mamma så tittar jag på Barn TV
 Mums så gott!
 Precis som på dagis. Man sitter ner när man ska äta glass
 Busungar!
 Älsklingen
 Lugnt.......barnen sitter med mobil och padda och tittar på Charly och Lola
 Fika på Överby med shopping av kläder, bilar och klisterbok
 Lördagsmys med popcorn innan Melodifestivalen
 Lille Milo nybadad och vill ha handduken på sig
 Bus med morfar
 Blev väckt av dessa godingar
 Syskonkärlek

Lekparken
 



 Överby


 Irländsk musik

 Tacoskväll
 Fika på Hunneberg





 
Tack för besöket!
Välkommen åter!
På söndagskvällen flög de hem till pappa!


 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar