torsdag 2 juli 2015

Jan Lööf parken i Trollhättan

Nästa park att inviga. Denna var inte lika populär hos Estelle. Är nog mer för äldre barn och inte så mycket att göra. Jag fick nog mer behållning som har läst dessa böcker för Josefin när hon var liten. Jag tycker om hans teckningar, finns många detaljer att prata om när man bläddrar böckerna för barnen.

 
 









 Teaterscen där man kan låna utklädningskläder och spela teater







 Milo ligger insvept i min sjal, lite duggregn








Vägen till parken gick vi förbi några spännande statyer som är min svaghet.


 Några vackra huset på andra sidan kanalen.
 
Mötte en kvinna som talade om att detta träd sällan blommade men nu fanns det flera blommor. Men jag kommer inte ihåg vad trädet hette?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar