tisdag 3 december 2019

Dockhuset 1957

Det är dumt att vara sysslolös..........jag har ett dockhus på vinden som följer mig vart jag än flyttar.
Jag fick detta Dockhus när jag var 5 år och jag har några möbler kvar sen dess.

Nu ska jag renovera och möblera detta hus till kommande generationer.......


Sovrum
 Toaletten men jag ska göra om rummet till ett Syrum istället
 Lilla köket
 Dessa sängar är min mammas när hon var liten
 ...även denna fåtölj
 ....kanske kommande möbler till syrummet
 Vet inte än hur jag ska använda denna vrå under trappan
 Vardagsrum ...jag ska försöka min på att klä dessa möbler med tyg
 Vet inte än vad jag ska göra med denna vrå
 Nu börjar renoveringen. Jag vill ha ett ljust Dockhus så det blir ljusa golv. Tog några tapetprover från Rusta som blir golv





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar