lördag 12 januari 2019

Julklappstyger

Idag åkte vi ner till Göteborg och besökte Kviltbutiken Quiltstudion. Hon hade superrea på massor av tyger.
Där träffade jag två av mina goaste vänner Lena och Lotta. Ronnie satte sig bekvämt på en stol och var inställd på att detta skulle ta tid.

Jag hann inte titta på de nya tygerna, var fullt upptagen att tänka ut olika syprojekt av REA tygerna.
Tygerna var sänkta med 50-70% !!!!

I julklapp av Tomten fick jag ett presentkort till Quiltstudion att köpa tyger.
Tack vare REAn så fick jag massor med tyger :)

Dessa tre tyger ska  bla vara till Bonaden nedan

 Till Flamingobonaden köpte jag till lite tyger
 Tyger jag behöver....
 Min gröna färg
 Kaffe Fasett tyg med ljuvliga färger. Kan passa ihop med två andra tyger jag har
 Vitt prickigt tyg och snyggt grått
 Snygg duk till våren
 Kanske dessa blir till en bonad
Sen åkte vi hem lyckliga, jag för tygerna och Ronnie för fotbollen på em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar