måndag 5 mars 2018

Tygnörden igen

När jag är trött och har min ME, då händer det inte så mycket dessa dagar. Jag vilar och vilar och hoppas nästa dag blir bättre.
När jag börja bli piggare så blir jag lite rastlös, vill sy men orkar inte plus att hjärnan fortfarande sover, då kan allt bli helt galet med sömnaden.

Men jag kan titta på mina tyger, klämma och känna, planera nya projekt i huvudet.
Jag tycker det är roligt att titta på mina fina tyger. Jag har favoriter som jag knappt vill använda. Men det tänket måste jag ta bort för annars kommer jag att tröttna på tygerna innan jag hinner använda dem.
Här är mina favorittyger just nu :)












 Blåa färger har jag jättesvårt att sy i. Jag tycker om färgen men jag klär inte i blått och vi har inte något i huset som är blått. Denna lilla tygpacke är min utmaning. Jag ska sy något med dessa tyger.





 Klippdockor, min barndom :)
Visst är man lite tokig...........i KVILTTYGER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar