söndag 21 maj 2017

Sixtens vardag i maj.

Sixten är så tacksam att ta kort på. Han finns med mig i de flesta situationer. En nyfiken liten rackare och så rolig. Att ha en katt förgyller tillvaron för mig så mycket. Att katten är ett självständigt djur med egen vilja stämmer bra och jag tycker för det mesta är det bara är positivt. Det gör att denna söta lilla varelse blir mer personlig. Jag tycker vi kommer bra överens och vi har gemensamma rutiner som passar oss bra.
Ligger och myser på altanen. Vilken perfekt randning han har


 När jag stiger upp på morgonen kan jag hitta honom på badrumsmattan yrvaken
 Ibland äter vi frukost tillsammans men han snor alltid tidningen för mig
 Första provsmakningen av glass. Det var gott!
 Lite vila i Hammocken
 Hjälper mig att lägga in tvätten i linneskåpet
 Två utslagna efter maten

 En långpromenad i värmen tar på krafterna

 Sigge vill också vara med på kort eller kanske inte.......:)
 Solar
 Sover gott med täcke på sig
 Tycker att det är mysigt att krypa in i kojan medan jag syr.
 Skön sovställning
 Hjälper mig att städa

 Läser gärna tidningen upponer
 Bra film på TV
 Spanar
 Sigge hänger på och vet inte riktigt vad de ska spana på men skäller för säkerhets skull
 Näää det var inget spännande.....
 Puh så varmt i solen.....
 Spanar lite till......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar