måndag 22 augusti 2016

Loppis till småvägar!

Vi har varit på loppis i Backamo. Det är sällan jag hittar något på bagageloppis, det är mest vindsröjning och barnkläder. Sällan något av värde för mig. Men det är kul med en liten utflykt. Jag gjorde faktiskt fynd, men inte till mig. Jag köpte en hel hög med fina kläder till Estelle och Milo. De fick nya jeans, klänningar och tuffa kjolar för en bråkdel pengar.

En våffelfika unnade vi oss på det mysiga cafét.


När vi åkte hem svängde vi in på en liten väg som vi inte hade en aning om vart den skulle leda oss. Det är ett rent nöje för oss. Då upptäcker vi nya smultronställen.
Denna vägen var otroligt vacker med sjöar, dalar och skogsliv där det säkert fanns mycket svamp. Men ingen av oss är förtjusta i svamp så vi invigde inte våra stövlar idag heller :).

Det går aldrig att få samma känsla att titta på foton men kanske ni får en liten uns hur vackert det var. Jag knäpper hej vilt medan vi åker

 En liten serpentinväg med vatten på ena sidan och berg på andra
 Ett nytt sätt att bygga stenmur.......
 Jaha nu är vi i Vassbo, det säger mig ingenting :)
 Man kan inte fånga dessa vackra dalar, men här är en....

 Vart kommer vi?

 Till slut kom vi fram till Trollhättan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar