tisdag 1 september 2015

Visa och berätta för 100 gången!

GRATTIS EVA!



http://bambisyr-evaj.blogspot.se/2015/08/valkomna-till-vissa-och-beratta-nr-100.html?spref=fb

Idag så är det en alldeles speciell måndag på Evas blogg och på Visa och Berätta måndag!! Nämligen den   öppnar för 100:de gången !!!

För att fira detta så visar jag lite av vad jag har sytt under en period. Just nu syr jag stora projekt som tar tid och har därför inget nytt att visa.

Handsömnad "Rosenbuske"
 Underlägg till nya köket
 Handsömnad Kuber
 Förvaring till handsömnadsprojekt
 Handsömnad. Nåldyna av pluttehexagoner
 Handsömnad "Hetta"
 Handsömnad "Åsa"



 100 block sängöverkast
Pimpad Brevlåda 
 Remskvilt

 Sommarlöpare
 Jag är knappnörd
Liten sommarlöpare
Linnekasse med handsytt block
 

Lite blandat o gott vad jag syr. Tack för titten :)

2 kommentarer:

  1. Wow, så mycket fint du sytt!!! Gillar din pimpade brevlåda :)
    Gun

    SvaraRadera
  2. Sååå mycket fina saker. Går ju inte att välja ut nån favorit. Men kuber och 3D imponerar alltid på mig. Och vilken läcker brevlåda, måste göra tidningsbudet lite gladare på morgonkvisten.

    SvaraRadera