söndag 23 mars 2014

Stick Event

Jag har varit på mitt första Stick Event! En hel helg med bara garn, stickning och trevliga sticksystrar.
Jag fick inte mycket stickat, det var så mycket annat som lockade. Det blev lite svårt med stickkoncentrationen :)).
Nu sitter jag här på söndagskvällen med ett glas vin, supertrött men nöjd.

 Alla fick en stickkasse i present när vi kom.
Syns det att jag har varit på stickevent? Jag fyllde min kasse lätt med garner och tillbehör. Det var två lotterier där jag vann garner. Nu är problemet vilka mönster jag ska välja att sticka. Jag vill helst använda alla garner direkt. Vilket mumsigt godis!!
 Munkedals sticksystrar satt jag mest med och stickade, nja pratade med :))

På fredagskvällen åt vi alla på Hotell Herne, ovan är efterrättsbuffén som var mumsimums.
 Carina och Camilla stickade flitigt på fredagskvällen........
....och Naemie hade vinprovning :))
Vilken godisaffär!!
 
Jag tog så mycket foton från helgen så ni får hoppa över hit och titta. Då behöver jag inte göra om det hela en gång till :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar