söndag 8 mars 2020

Pias Pärlor och Kvilt

En liten lördagstur till Lidköping och besökte goa vännen i sin affär. Ronnie har stort tålamod och satte sig tillrätta i soffan utanför. Han behövde inte sitta ensam länge förrän det kom sällskap som berömde honom för att han fick sitta så länge och vänta på mig. Men han lider ingen nöd, det finns ju idrott även i mobilen, så han var fullt upptagen med detta och manade mig att inte stressa :)

Det är alltid roligt att se vad andra syr och få inspiration







 Jag hittade lite smått och gott som fick följa med hem.

Två läckra tyger som ska bli något

 Tre till som ska bli något
 Handsömnadstyg till ett projekt
 Lite REA tillbehör
 Fina Örhängen som Pia har skapat
 Frimärksbonader så småningom
 Till Sashikosömnaden


 Jag började direkt när jag kom hem att skära till Hexagoner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar